Ekspert ds. Analityki Internetowej (rekrutacja prowadzona online)

PZU

26/02/2021

Lokalizacja

Warszawa, Polska

Branża

Inne

Forma zatrudnienia

Inny

Źródło

Adzuna

Opis oferty

Twoje zadania:

  • odpowiedzialność za obszar analityki danych płynących z bieżących kampanii digital i mobile marketingu Grupy PZU, mających bezpośredni wpływ na sprzedaż produktów Grupy w kanałach direct i kanale sieci agencyjnej,
  • przedstawianie i realizacja rekomendacji optymalizacji wyników prowadzonych kampanii pod względem efektywności budżetowej mierzonej wskaźnikami CPL (cost per lead) i CPS (cost per sales),
  • analiza zachowań użytkowników w serwisach internetowych Grupy PZU oraz budowanie i rozwój segmentacji użytkowników poprzez wykorzystanie dostępnych narzędzi z ekosystemu Google Marketing Platform,
  • koordynowanie wdrożenia i optymalizacji pełnego modelu atrybucyjnego w obszarze digital oraz jego wykorzystanie w prowadzonych kampaniach marketingowo-sprzedażowych włącznie z automatyzacją powyższego modelu,
  • konfigurowanie narzędzi analitycznych na potrzeby prowadzonych kampanii marketingowych, rekomendowanie, monitorowanie i interpretowanie wskaźników efektywności (KPI) kampanii
  • tworzenie podsumowań raportów (m.in. dashboardy w DataStudio), analiz i prezentacji z wnioskami i biznesowymi rekomendacjami,
  • projektowanie i wdrażanie testów A/B stron i LP oraz analizowanie wynikówi i przedstawianie rekomendacji wpływających na poprawę użyteczności serwisów.

Czekamy na Ciebie, jeśli:

  • masz minimum 3 lata pracy na podobnym stanowisku,
  • posiadasz doświadczenie w wykorzystaniu danych CRM do celów marketingowych,
  • doskonale znasz narzędzia analityczne w szczególności: Google Analytics, Google Tag Manager, narzędzia z ekosystemu GTM, Ms Excel,
  • jesteś osobą analityczną (obszar analizy i interpretacji danych) i zorientowaną na biznes,
  • znasz HTML, CSS, Javascript,
  • masz wykształcenie wyższe,
  • umiesz opisywać złożone zjawiska w zrozumiały sposób i jesteś osobą komunikatywną,
  • mile widziane doświadczenie w realizacji kampanii performance (SEM, afiliacja), wykorzystania social media, SEO.

Korzyści dla Ciebie:

  • umowa o pracę,
  • atrakcyjny system wynagradzania,
  • profesjonalne szkolenia zewnętrzne oraz udział w wewnętrznych programach szkoleniowych,
  • opieka medyczna w PZU Zdrowie,
  • program emerytalny i zniżki na wybrane produkty ubezpieczeniowe PZU,
  • benefity pozapłacowe m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe.

Nie czekaj i zgłoś się już dziś

Aplikuj teraz