Key Account Manager

NBC Sp. z o.o.

23/02/2021

Stawka

Do negocjacji

Lokalizacja

Kraków, Polska

Doświadczenie

3 lata


Dieta/Premie

--

Stanowisko

Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)

Branża

Sprzedaż

Forma zatrudnienia

Umowa na pracę na czas określony

Języki

--

Prywatna opieka medyczna

Tak

Karta sportowa

Tak

Opis oferty

zadania

  • Pozyskiwanie i budowanie długofalowych relacji z Klientami z branży IT, usług finansowych, przemysłu, mediów, usług wspólnych IT.
  • Pozyskiwanie i przekazywanie informacji na temat nowych projektów i możliwości biznesowych u pozyskanych Klientów.
  • Koordynowanie procesu pozyskiwania Specjalistów IT na odpowiednim poziomie jakości oraz realizacja założonych celów.
  • Utrzymywanie relacji z zespołem zaalokowanych Specjalistów IT.
  • Odpowiedzialność za kontynuowanie i negocjowanie warunków dalszej współpracy zarówno po stronie Klienta jak i Specjalisty.

zapewniamy

  • Stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia wraz z atrakcyjną premią za wyniki.
  • Dodatkowe benefity dostosowane do potrzeb m.in. dodatkową opiekę medyczną, kartę MultiSport, szkolenia i spotkania integracyjne.
  • Współpracę z prestiżowymi Klientami - liderami sektorów: medialnego, bankowego, przemysłowego, BPO, SSC.
  • Pracę w środowisku umożliwiającym rozwój i zdobywanie nowych doświadczeń.
  • Komfortowe warunki pracy, przemyślane wdrożenie, szkolenia i zgrany zespół.

oczekujemy

  • Minimum trzyletniego doświadczenia w sprzedaży B2B, konieczne jest doświadczenie w IT, usług outsourcingu bądź HR.
  • Doświadczenia w pracy z Klientami Biznesowymi i udokumentowanych sukcesów w realizacji sprzedaży.
  • Znajomości j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
  • Umiejętności tworzenia i podtrzymywania relacji.
  • Umiejętności współpracy w zespole i ’grania do jednej bramki’.
  • Orientacji na efekty i cele.