Key Account Manager
NBC Sp. z o.o.
23/02/2021
Stawka
Do negocjacji
Lokalizacja
Kraków, Polska
Doświadczenie
3 lata
Dieta/Premie
--
Stanowisko
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Branża
Sprzedaż
Forma zatrudnienia
Umowa na pracę na czas określony
Języki
--
Prywatna opieka medyczna
Tak
Karta sportowa
Tak
zadania
- Pozyskiwanie i budowanie długofalowych relacji z Klientami z branży IT, usług finansowych, przemysłu, mediów, usług wspólnych IT.
- Pozyskiwanie i przekazywanie informacji na temat nowych projektów i możliwości biznesowych u pozyskanych Klientów.
- Koordynowanie procesu pozyskiwania Specjalistów IT na odpowiednim poziomie jakości oraz realizacja założonych celów.
- Utrzymywanie relacji z zespołem zaalokowanych Specjalistów IT.
- Odpowiedzialność za kontynuowanie i negocjowanie warunków dalszej współpracy zarówno po stronie Klienta jak i Specjalisty.
zapewniamy
- Stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia wraz z atrakcyjną premią za wyniki.
- Dodatkowe benefity dostosowane do potrzeb m.in. dodatkową opiekę medyczną, kartę MultiSport, szkolenia i spotkania integracyjne.
- Współpracę z prestiżowymi Klientami - liderami sektorów: medialnego, bankowego, przemysłowego, BPO, SSC.
- Pracę w środowisku umożliwiającym rozwój i zdobywanie nowych doświadczeń.
- Komfortowe warunki pracy, przemyślane wdrożenie, szkolenia i zgrany zespół.
oczekujemy
- Minimum trzyletniego doświadczenia w sprzedaży B2B, konieczne jest doświadczenie w IT, usług outsourcingu bądź HR.
- Doświadczenia w pracy z Klientami Biznesowymi i udokumentowanych sukcesów w realizacji sprzedaży.
- Znajomości j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
- Umiejętności tworzenia i podtrzymywania relacji.
- Umiejętności współpracy w zespole i ’grania do jednej bramki’.
- Orientacji na efekty i cele.